wtorek, 4 marca 2014

10 You gotta speak up, you gotta shout out

Dobry wieczór! Przygotowałam dla was 2 nagłówki wolne. Mam nadzieję że chociaż troszeczkę wam się spodobają. Moja notka miała być wczoraj ale mój internet cały czas zwalnia... nie wiem co się z nim dzieję, ale nic. Bez zbędnego gadania, nagłówki: 


Myślę że jest to  najlepszy nagłówek w dzisiejszej notce. To zdecydowanie mój klimat. 
Takie ciepłe kolory, szczerze mówiąc jestem dumna z tego nagłówka.;)



Ten nagłówek wydaje mi się niezbyt ładny... Ale to może przez te napisy? Nienawidzę ich robić, po prostu nie cierpię. 


 Możecie składać u mnie zamówienia! Tylko pamiętajcie że na razie wykonuję tylko nagłówki! PRZYJMĘ 2 zamówienia.  Za niedługo pojawią się zmiany na szabloniarni;) a mnie niestety czeka test próbny przed bierzmowaniem... No nic. To tyle na razie. Do następnej notki!:)