piątek, 28 lutego 2014

09 She looks so perfect

Cześć i czołem! Trochę upłynęło od mojej ostatniej notki,wiem, przepraszam! W sumie miała być już wczoraj, ale mój internet umarł, jak nic złośliwość rzeczy martwych. Przejdźmy do zamówień!


Zamówienie dla Chloe Bermundo {Szablon 31}
Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego jak ciężko znaleźć zdjęcie Luka Hemmingsa, które byłoby dobrej jakości i odpowiednich wymiarów. Prosiłaś o jasnozieloną kolorystykę tak więc i jest. Gdybyś chciała coś zmienić - pisz. :)


Zamówienie dla Paula Patricia {Szablon 32}
http://funkyimg.com/i/G7ph.png
Jestem fanką tego fanfiction, czytam na bieżąco, więc robiąc ten szablon starałam się utrzymać klimat. Zależało mi, żeby wpleść tam tego Ashtona z telefonem + wykorzystałam zdjęcie, które podesłałaś.


Zamówienie dla Cat {Szablon 33}
W sumie jest to druga wersja tego zamówienia, bo podczas robienia pierwszej, przy samym końcu (kolorowanie tła) wyskoczył mi jakiś błąd, że coś nie odpowiada i wszystko mi się zamknęło bez zapisania. To było okropne, ale wzięłam się za drugą. Można się przyczepić, że całość lepiej wyglądałaby będąc pokrytą jednolitą koloryzacją, ale prosiłaś o żywe kolory w nagłówku, więc ostatecznie zrezygnowałam. Jak coś to zawsze mogę zmienić, tylko daj znać :)

JEŚLI POBIERASZ ZAMÓWIONY SZABLON TO TAKŻE OBOWIĄZUJE CIĘ WPISANIE SIĘ W ZAKŁADCE "POBRANIA"!


Teraz czas na szablony wolne :)

Szablon 34
http://funkyimg.com/i/G7p8.png
Szablon z Bradem z The Vamps. CSS prosty, ale moim zdaniem jak najbardziej pasuje.


Szablon 35
http://funkyimg.com/i/G8Bk.png
POBIERZ
Szata graficzna z Phoebe Tonkin w podobnym klimacie jak wcześniejszy wolny. Ostatnio było bardziej kolorowo, więc dzisiaj dla odmiany bardziej ponure barwy.


W sumie sama nie wiem czy mam swojego faworyta w tej notce. Nie będę ukrywać, że zrobienie tego wszystkiego było sporym wyzwaniem, gdyż mój komputer coraz bardziej odmawia posłuszeństwa i co jakieś 10 minut zacina się na dobre 15 minut, przez co naprawdę można się wściec. Mam jednak nadzieję, że po wizycie informatyka będzie już okej. c: Lecz aktualnie nie przyjmuję zamówień. 
Dodatkowo mam problem, bo pewnie jak zauważyliście, że przy malowaniu ciemniejszych kolorów wokół nagłówka zostaje taka brzydka obwódka, której nie mam pojęcia jak się pozbyć. Nie wiem czy to kwestia pędzla czy po prostu Gimpa czy czegoś jeszcze innego. Ktoś wie co robię nie tak? ._.
Poza tym to mogę zdradzić, że nasza załoga ma coraz lepsze zgranie oraz że szykują się zmiany na szabloniarni :)
Na koniec jak zawsze proszę o pomocne uwagi i opinie. Zdaję sobie sprawę, że popełniam masę błędów, ale chciałabym ich w przyszłości uniknąć. :)
Całuski!