środa, 5 marca 2014

11 Expectations, go to hell


Zapoznajcie się wszyscy z notką pod wszystkimi szablonami, okej?

Zamówienie dla Karola lola {Szablon 38}

POBIERZ: nagłówek | xml 


 Zamówienie dla Patrycja Jaworska {Szablon 39} 


 Zamówienie dla zakochana w tańcu {Szablon 40}

POBIERZ: nagłówek | xml 

W O L N E

Szablon 41

POBIERZ: nagłówek | xml 

Szablon 42

POBIERZ: nagłówek | xml 
 Szablon 43

POBIERZ: nagłówek | xml 
 Szablon 44

POBIERZ: nagłówek | xml 

Szablon 45

POBIERZ: nagłówek | xml 

Przejdźmy od razu do ważnych spraw, póki o nich pamiętam.

PIERWSZA! Trzy ostatnie szablony są podpisane nazwą mojego poprzedniego bloga z szablonami, ale są one MOJE więc jeśli je pobieracie - link do place of szablony MUSI się pojawić. Znalazłam te szablony w starym folderze i uznałam, że nie powinny się marnować więc dałam je tutaj.

DRUGA! Jeśli pobieracie szablony, pamiętajcie aby zalinkować button lub dodać po prostu link do naszej szabloniarni u siebie w widocznym miejscu.

TRZECIA! Skoro już chcecie pobierać szablony, INFORMUJCIE nas o tym w zakładce specjalnie do tego przeznaczonej.

CZWARTA! Zamówienia robiłam na szybko i nie zmieniałam praktycznie nic więc bardzo przepraszam zamawiające dziewczyny. Zmienię zamówienia, ale TYLKO w KODACH, jeśli chodzi o inne nagłówki - niestety, ale nie mam programu na laptopie.

PIĄTA! Szablony dodałam dzień po notce April, a dlaczego? Do przyszłego tygodnia (być może do soboty przyszłego tygodnia) nie będę miała swojego komputera, a na laptopie nie mam programów, ani potrzebnych materiałów do robienia szablonów więc zmuszona byłam dodać z dwudniowym wyprzedzeniem.

SZÓSTA! Pamiętajcie, że April również przyjmuje zamówienia, ale na same nagłówki.

SIÓDMA! Przepraszam, że notka taka na odwal się, ale piszę ją naprawdę na szybko, bo już dzisiaj mój Ludwik (czyt. komputer) idzie na emeryturę, jak wspomniałam, do przyszłego tygodnia.

ÓSMA! W razie jakichkolwiek pytań, proszę byście pisali do mnie na twittera - @rckinlou lub maila - andyhazz96@gmail.com Powód? Podany powyżej.

DZIEWIĄTA! Jakbyście chcieli, to zapraszam was na moje opowiadanie z Zaynem - K L I K N I J (haha, reklama c:)

DZIESIĄTA! Przyjmę jedno zamówienie o ile nie spieszy wam się z szablonem - możecie zamawiać. I pamiętajcie, że zamawianie nie polega na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy", tylko ja wybieram zamówienia złożone zgodnie z regulaminem.

No i tak jak wcześniej informowały Fancy i April, niedługo zostanie zmieniony wygląd szabloniarni - mamy nadzieję, że się wam spodoba.

Ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że choć trochę szablony wam się spodobały no i zapraszam do komentowania i wyrażania własnej opinii.