poniedziałek, 31 marca 2014

In the end

Kochani! Chcąc nie chcąc, postanowiłyśmy z dziewczynami zawiesić Place of Szablony. Dlaczego? Ja już nie daję rady z robieniem szablonów, powody są bardziej prywatne, jednak powiem tylko, że to brak jakiegokolwiek komputera. Aktualnie piszę do was z telefonu i wcale łatwo mi to nie idzie... Ale przechodząc do rzeczy. Ja nie mam możliwości robienia szablonów, April chciała wziąć urlop do wakacji więc zostałyby jedynie Fancy i Smoothy, a one zapewne nie dałyby sobie rady same z prowadzeniem tego bloga. To po prostu nie ma sensu. Zawieszamy. Jeśli kiedykolwiek tu wrócę, mam nadzieję, że chociaż jedna osoba tu zajrzy. Nie jestem pewna, czy dziewczyny wciąż będą chciały później ze mną współpracować i nie obiecuję, że tu wrócę, ale mimo to nie usuwam bloga. Szablony tworzone były z myślą o was, były robione dla was więc nie fair byłoby wam to wszystko odbierać. Regulamin oczywiście obowiązuje nadal, gdy pobieracie szablony więc radzę zapoznawać się z nim. Hmm, nie wiem co jeszcze wam tu napisać. Jest mi przykro, to wiecie. Bardzo miło mi się dla was pracowało, mam nadzieję, że dziewczyny również nie narzekają na współpracę z sobą.
Przepraszamy...