środa, 26 marca 2014

16. Neon Lights

Cześć! Dzisiaj Andrea przychodzi do was z nowym postem. Niestety, przygotowałam tylko dwa szablony, ponieważ nie miałam czasu na zrobienie czterech... Jak już pewnie wiecie, mój komputer całkowicie padł na czas nieokreślony i nie jestem w stanie siedzieć całymi dniami i robić dla was szablony, niestety. Na małym laptopie zrobienie jednego, nawet najprostszego szablonu zajmuje mi... *liczy* około półtorej godziny, a do tego zepsuta klawiatura w laptopie i podłączanie tej, która działa jak należy... No i szkoła. Ona też mnie ogranicza... Dlatego dzisiaj mam dla was dwa szablony, które, mam nadzieję, spodobają się wam.
Jak pewnie zauważyliście, został zmieniony szablon główny. Największe podziękowania należą się Fancy za zakodowanie go. Do mojej roboty należało jedynie wykonanie nagłówka. Została również utworzona galeria naszej szabloniarni, która ma na celu ułatwienie wam szukania szablonów na wasze blogi. Aktualizacje galerii będą odbywać się raz na jakiś czas więc z góry uprzedzam, że nie wszystkie szablony w tej galerii będą. Uf... Coś jeszcze miałam wam przekazać? Chyba nie. No! Może oprócz tego, że mamy na szabloniarni nową stażystkę. Mam nadzieję, że przypadła wam do gustu, a jej szablony podobają się wam podobnie jak mi :) Ah, rozgadałam się, jak zwykle :) Przejdźmy teraz do tych dwóch szablonów.

Szablon 59



POBIERZ: nagłówek | reszta

 Szablon 60

POBIERZ: nagłówek | reszta


Oczywiście pamiętajcie, by przed pobraniem szablonów zapoznać się z regulaminem. To bardzo ważne!
Piszcie mi, proszę, pod tą notką lub w >> Propozycjach  z kim mogę zrobić szablony do następnego posta.

Nie przyjmę żadnych zamówień, ale proponujcie... To w sumie też jest jakaś forma zamówienia, prawda? :)

Do napisania, kochani!