sobota, 22 marca 2014

15 Smooth dreams

Cześć wszystkim! Mam na imię Ola i jestem nową stażystką na blogu Place of Szablony :) Na googlach nazywam się "Chloe Bermundo", lecz na tej szabloniarni mam pseudonim Smoothy. Mój wiek to 15 lat z groszami. Robieniem szablonów zajmuję się od całkiem niedawna, dlatego proszę o ocenę moich prac, gdyż jest to dla mnie ważne, jeśli mam dalej to robić i mam to robić lepiej niż dotychczas. Wykonuję wszelkiego rodzaju nagłówki, jedynie oprócz mangi i anime. Dzisiaj dodaję 4 szablony wolne :)


Szablon 55



Ten szablon jest inny niż pozostałe - co sami zresztą możecie zobaczyć. Bardziej skupiłam się w nim na kodzie css niż na samym nagłówku, ale chyba nie jest taki zły.


Szablon 56



GJan. Ostatnio często słucham jej piosenek i zrobiłam ten szablon, można powiedzieć, "z natchnienia" :) Według mnie nie jest zbyt dobry, ale resztę oceny pozostawię Wam.


Szablon 57



NCIS. Trzeba przyznać, że kocham ten serial. Jest to jeden z pierwszych moich szablonów. Poprawiałam go wielokrotnie i nadal coś mi w nim nie pasuje. Zastanawiam się, czy znajdzie się ktoś, kto również lubi Agentów NCIS...


Szablon 58



Ostatni szablon na dziś to Cher Lloyd. Nie ma na tym nagłówku za dużo ciekawego. Jest tam za to wiele niedociągnięć. Jednak zdjęcie, które wybrałam, tak mi się spodobało, że musiałam coś z nim zrobić. I wyszło na szablon. 



Na dziś to tyle. Bardzo proszę o jakąkolwiek opinię i pomoc w ewentualnym naprawieniu błędów, których w przyszłości będę się starała nie popełniać.
Na razie nie przyjmuję zamówień.
Do napisania. :)