niedziela, 9 marca 2014

12 Holding out for a hero

Hej, Kochani! To moja pierwsza notka w marcu, mam nadzieję, że będzie to miesiąc owocny w nowe doświadczenia, zwłaszcza przy robieniu szablonów ;) Jak pewnie wiecie wczoraj był dzień kobiet, więc z tej okazji prezentuję wam szablony z panami, którzy chcieliby złożyć życzenia wszystkim paniom, które odwiedzają naszą szabloniarnię ♥




http://funkyimg.com/i/GgUm.png
POBIERZ
{Szablon 46}

Styles postanowił założyć garniak ;) Z początku barwy były bardziej brązowawe, jednak ostatecznie zdecydowałam się dorzucić jeszcze trochę koloryzacji i wyszedł taki brązowo-szarawy.




http://funkyimg.com/i/GgRs.png
POBIERZ
{Szablon 47} 

Ktoś prosił o szablony z Janoskians. Zastanawiałam się czy zrobić z całą grupą czy może z kimś pojedynczym. Bardzo ciężko znaleźć ich dobre zdjęcia, które można by wykorzystać do szablonu. Myślałam nad Lukiem, ale skończyło się na Jai'u, jednak Luke powinien się ukazać w niedalekiej przyszłości ;) Szablon jest dość minimalistyczny, ale może komuś wpadnie w oko.



http://funkyimg.com/i/GgHP.png
POBIERZ
{Szablon 48} 

JB też gdzieś tam przemknął w propozycjach, więc oto i jest. Chociaż jeden, który ma porządne sesje i zdjęcia. Ogółem to ten szablon jest moim faworytem z tej notki, w sumie wydaje mi się, że wygląda najlepiej ze wszystkich, które do tej pory zrobiłam.



Szablony za nami, więc przejdźmy do istotnych informacji. 
Przyjmę dwa zamówienia. Nie działa to jednak na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy", także możecie śmiało pisać, dopóki nie wybiorę dwóch, które najbardziej przypadną mi do gustu i nie umieszczę ich w kolejce. Przypominam również o dokładnym zapoznaniu się z regulaminem, jeśli decydujecie się coś pobrać lub zamówić.
I na koniec smutna wiadomość: komputer Andrei totalnie umarł i nie ma pojęcia, kiedy będzie w stanie dodać notkę, także trzymajmy kciuki, żeby jak najszybciej udało się go naprawić.
To tyle na dzisiaj, piszcie co Wam się podoba w moich szablonach, a co wypadałoby zmienić.
Całuski! ♥