czwartek, 13 marca 2014

13 Clap along if you know what happiness is to you

Cześć i czołem! Dzisiejsza notka jest notką kończącą mój staż tutaj... Mam nadzieję że w miarę dobrze się zaprezentowałam i będę mogła tutaj zostać.

nagłówek nr. 49
podgląd/pobierz
Nie jestem przekonana co do tego nagłówka... Wydaje mi się że jest za mało stocków i te napisy są poprostu okropne. Ale zauważyłam że każda szabloniarka/ szabloniarz narzeka na napisy..;D



nagłówek nr. 50

podgląd/pobierz
Jestem bardzo zadowolona z tego nagłówka... Co prawda napisy nie są jakieś mega ale mi się podoba, myślę że trafiłam z kolorystyką.;) Wydaje mi się że jest to najlepszy nagłówek w dzisiejszej notce.



Więc to na razie tyle jeśli chodzi o moje prace.;) Za niedługo powinna pojawić się informacja czy zostaję na szabloniarni czy nie. Przyjmę dwa zamówienia! Tylko od razu mówię jeśli chcecie zamówić cały szablon to troszeczkę sobie poczekacie ale możecie również składać zamówienia na same nagłówki;)  To by było na tyle... Do mam nadzieję następnej notki;)