niedziela, 23 lutego 2014

08 Crying in the rain

Witam was! Z tej strony Andrea. Cóż, nie będę przedłużać niepotrzebną gadką o tym, że większość was nie przestrzega regulaminu... Do tej pory raczej przymykałyśmy na to oko, jednak wraz z nowym wyglądem szablonu głównego zaczniemy również coraz bardziej przyglądać się waszym blogom. Przechodząc do szablonów... Klikając na zdjęcie, zobaczycie podgląd szablonu.

Szablon 29

{ pobierz szablon }

Jestem z niego zadowolona, myślę że kolorystyka wyszła mi nawet okej.

Szablon 30

{ pobierz szablon }

W propozycjach pojawił się Ben więc postanowiłam spełnić wasze prośby i zrobiłam coś takiego. Myślę, że wyszedł mi całkiem nieźle c:


Miałam zrobić więcej szablonów, ale nie spodziewałam się że internet zechce ze mną współpracować i udało mi się zrobić jedynie dwa. Mam nadzieję, że wam się podobają. Ja osobiście uważam, że wyszły mi lepiej niż poprzednie (skromna ja). Do następnej notki przyjmę 1-2 zamówienia złożone zgodnie z regulaminem!


Uwaga! Pamiętajcie o regulaminie! Kiedy pobieracie któryś szablon / nagłówek powiadomcie nas o tym w specjalnej zakładce!