wtorek, 18 lutego 2014

07 April

Witam wszystkich! :) Jestem tutaj nową stażystką. Mam na imię Natalia, ale będę  się "podpisywać" jako April. Mam 15 lat, tworzeniem nagłówków zajmuję się od ok. 3 miesięcy. Będę tutaj przyjmować zamówienia, jak i będę dodawać nagłówki wolne, oczywiście po nauczeniu się kodów będę dodawać szablony. Najchętniej przygotowuję nagłówki z One Direction, Seleną Gomez, Justinem Bieber'em i tego typu gwiazdami.  Nie wykonuję zamówień z mangą, anime i  zwierzętami  Na razie przygotowałam dla was 3 nagłówki wolne.


                                                                            nagłówek 26
 
Hmm, zupełnie nie wiem co napisać o tym nagłówku, naprawdę... Powiem tyle, nie podoba mi się napis, ale myślę że kolorystyka jest ok. Wysyłałam ten nagłówek do naboru.;D




nagłówek 27 
Ten nagłówek zdecydowanie jest moim faworytem w dzisiejszej notce. Tylko, te nieszczęsne napisy... Dosyć długo nad nim pracowałam, więc mam nadzieję że jest w miarę "dobry" 




nagłówek 28
Wydaje mi się że dałam tutaj za mało stocków a za dużo tekstur, ale bardzo mi się podoba kolorystyka (skromna ja haha) 



Mam nadzieje że spodoba wam się któryś z tych nagłówków, i jeśli będzie on pasował do waszego bloga to pobierajcie śmiało! Tylko przed tym zapoznajcie się z Regulaminem!  Informuję również że na razie nie przyjmuję zamówień, ale w następnej notce ode mnie pewnie będziecie mogli już składać zamówienia:)