wtorek, 11 lutego 2014

04 Sleepwalking

A więc dzisiaj ja przychodzę do was z nową dawką szablonów... Mam do oddania dwa zamówienia i trzy szablony wolne. Muszę przyznać, że KOMPLETNIE zawiodłam się na samej sobie. Po pierwsze, reklama blog. Obiecałam sobie, że będę pisała gdzie się da i jak tylko się da, żeby nasza szabloniarnia dotarła do jak największej ilości osób, jednak jak każde moje postanowienie - to nie wypaliło. Nie wiem czy Fancy zareklamowała  gdzieś bloga, ale chciałabym prosić was wszystkich(!) żebyście w miarę możliwości polecali naszego bloga, o ile w ogóle podobają wam się nasze szablony. No właśnie... Druga sprawa, która bardziej dotyczy i dręczy mnie są moje prace. Powiedzcie mi... Co robię źle, co wam się nie podoba, że tak mało osób pobiera moje szablony? Nie podobają się wam? Są niedopracowane? Powiedzcie mi jakie ewentualne błędy popełniam żebym mogła się poprawić. Pomóżcie mi w tworzeniu tych szablonów, bo bez was - tak naprawdę nic mi nie wyjdzie. Raz się poddałam i zamknęłam jedną szabloniarnię, ale teraz chcę być tu z wami i dla was tworzyć więc pomagajcie i róbcie co możecie by udoskonalić tego bloga. Prośba nie dotyczy jedynie prac wykonywanych przeze mnie, ale także przez Fancy. Jestem pewna, że ona również będzie wam wdzięcz za jakąkolwiek radę bądź pomoc. Nie przedłużając - przejdźmy do szablonów.


Zamówienie dla Cat {szablon 12}



POBIERZ: nagłówek | szablon

Jednak wydaje mi się, że pierwszy nagłówek, który ci pokazałam, był lepszy. Wciąż mam go zapisanego na komputerze więc jeśli ten nowy ci się nie podoba to nie będzie najmniejszego problemu ze zmianą samego nagłówka. A jeśli chodzi o całość szablonu, w ciągu 24. godzin będę mogła przyjąć zgłoszenie o zmianę zamówienia.

Zamówienie dla Gabryśki {szablon 13}



POBIERZ: nagłówek | szablon

Cóż... Co do tego zamówienia wolałabym się nie wypowiadać, ale powiem jedno PRZEPRASZAM! Ten szablon to jeden wielki nie wypał, moim zdaniem. Kompletnie nie miałam pojęcia co zrobić ze zdjęciem Victorii i jakie zdjęcie Louis'ego dodać. Siedziałam nad tym szablonem bite 3 godziny, a i tak wyszedł prawie tak samo jak poprzednie zamówienie, jedynie kolory zmieniłam. Ugh! W ciągu 24. godzin będę w stanie przyjąć zgłoszenie o zmianę zamówienia, ale na blogu, a nie na twitterze :)

Szablon 14



POBIERZ: nagłówek | szablon

Co do tego szablonu jakoś nie mam negatywnego nastawienia. Uważam, że nie wyszedł wcale tak źle, kolory chyba są w porządku, zdjęcie też dobrze dopasowane...

Szablon 15



POBIERZ: nagłówek | szablon

To zdecydowanie mój faworyt z dzisiejszej notki. Kiedy skończyłam nagłówek, większość czasu pochłonęło mi wymyślanie kodów pasujących do tego wszystkiego, w końcu po paru godzinach myślenia udało mi się sklecić coś takiego i mam wrażenie, że wyszło dokładnie tak, jak chciałam - idealnie.

Szablon 16



POBIERZ: nagłówek | szablon

Zanim cokolwiek napiszę o tym szablonie: credit: Arowana.
Nagłówek powstał z instrukcji Arowany i myślę, że mimo tej różnicy pomiędzy instrukcją a moim gotowcem wcale szablon nie jest taki zły. Danielle jest piękna *-*



UWAGA: Przy instalowaniu szablonów na swojego bloga, osobno należy wgrać szablon i nagłówek!!!


Tak więc wszystkie szablony za nami. W razie jakichkolwiek pytań odsyłam >> tutaj.
Jeszcze raz, bardzo was proszę - piszcie co sądzicie o tych szablonach, proponujcie z kim robić nowe prace, mówcie nad czym powinnam jeszcze popracować. Pomóżcie tworzyć tego bloga! Okeej, już nie marudzę.

Ponieważ zgodzę się na zmianę dzisiejszych zamówień, pod tą notką przyjmę tylko jedno zamówienie spośród wszystkich. I w miarę możliwości... Proszę mnie zrozumieć i nie narzucać mi zbyt wiele, bo też nie jestem wszechmocna i nie potrafię zrobić wszystkiego idealnie. Jestem tylko człowiekiem, tak?

A! Byłabym zapomniała. Przyjmowanie zamówień nie polega na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy" i nie pytajcie mnie pod notką, jak już ktoś napisał zamówienie czy przyjmę jeszcze jakieś, bo pod swoją poprzednią notką wyraźnie napisałam, że dopóki nie napiszę w komentarzy czy przyjmuję zamówienie - możecie zgłaszać swoje do woli! a poza tym, teraz utworzona została kolejka więc tam wszystkie informacje dotyczące ile zamówień przyjęłyśmy/przyjmiemy będą umieszczane.

Jedno zamówienie!