sobota, 8 lutego 2014

03 Everything starts from something

Cześć i czołem! Jestem Fancy i na początku tego tygodnia  zostałam przyjęta tutaj na staż. Byłam przeszczęśliwa :) Grafiką bawię się od lat, jednak kombinować z szablonami na blogspot zaczęłam niedawno. Uwagi i rady są dla mnie bardzo cenne, bo dzięki temu mogę być lepsza, także będę wdzięczna za słowa uzasadnionej krytyki. Z chęcią wykonam również wasze zamówienia! Może znajdą się jacyś chętni. Mam nadzieję, że po tym stażu mój poziom umiejętności wzrośnie. Czas na szablony! Dwa na początek.


Szablon 10
Podgląd

 Ktoś pisał w propozycjach o szablonie z Shay Mitchell, więc oto i jest. Ostatnio moda na takie kwiatowe motywy, więc postanowiłam spróbować w nich swoich sił.



Szablon 11
 Podgląd

 Mamy też przeuroczą Elle Fanning. Wielbię siostry Fanning, mają przecudną urodę, więc obowiązkowo któraś z nich musiała się pojawić.


Starałam się zastosować do wskazówek, które dostałam po naborze, zwłaszcza ogarniałam koloryzację. Mam nadzieję, że ma to ręce i nogi i być może ktoś zechciałby pobrać któryś z nich lub zgłosić się u mnie po zamówienie. Aktualnie jestem w stanie przyjąć dwa :)
To chyba na tyle, nie zapomnijcie zostawić opinii, to naprawdę dla mnie bardzo istotne.
Całuski! ♥