piątek, 14 lutego 2014

05 Życie jest małą ściemniarą

To znów ja. Tym razem bez zbędnego gadania, które i tak do was nie dociera. Mam dwa zamówienia, właściwie to jedno... Ale drugie przyjęłam poza blogiem, ponieważ musiałam wypchać czymś notkę, a tamto zamówienie odpowiadało mi chyba najlepiej.

Zamówienie dla blackmail { szablon 17 }





Zamówienie dla Ani S { szablon 18 }

POBIERZ: nagłówek / szablon

Chciałaś coś czarnego, białego, albo z odcieniami fioletu albo granatu. Hm... Wyszło mi coś takiego, ponieważ nie miałam w ogóle weny na robienie jakichkolwiek szablonów, ale myślę, że nie wyszło tak źle. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona.

Szablony wolne:


Szablon 19

POBIERZ: nagłówek / szablon 

Ten szablon miałam dać na swoje opowiadanie z Lou, dlatego umieściłam tu tego aniołka, heh... Postanowiłam jednak nie zakładać kolejnego ff o nim i dałam szablon jako wolny. Może akurat komuś się przydać. Kolory może nie są idealne, ale szablon chyba nie jest taki zły.


Szablon 20

POBIERZ: nagłówek / szablon 

O tym szablonie... Po prostu nie wiem co mam myśleć.

Szablon 21

POBIERZ: nagłówek / szablon

A ten jest chyba moim faworytem dzisiejszej notki. Zwłaszcza nagłówek, no ale css w sumie też nie jest najgorszy. Przyjemnie mi się robiło ten szablon, bo miałam taki właśnie mroczny humor kiedy go robiłam. Mam nadzieję, że wam również się podoba.

To na dzisiaj wszystko ode mnie.

UWAGA: Jeśli pobierasz szablon, poinformuj nas o tym w zakładce "pobrania" podając numer szablonu oraz bloga, na którym szablon ma się pojawić! Nie zapominaj także o dodaniu zalinkowanego buttona, lub po prostu umieszczeniu linku do szabloniarni informują o tym, że szablon został stąd pobrany! W przeciwnym wypadku, jeśli zobaczymy że ktoś nie stosuje się do regulaminu trafi na czarną listę!

UWAGA2: Poszukujemy szabloniarzy do tworzenia naszego bloga. Jeśli potrafisz robić chociaż nagłówki, lub jakieś dodatki na bloga i jesteś zainteresowany współtworzeniem szabloniarni - zgłoś się do nas poprzez zakładkę nabór. Będziemy również wdzięczne za wszelką pomoc w znalezieniu osoby chętnej do współpracy z nami przy tworzeniu bloga.

Zamówień do następnej notki nie przyjmuję, ale możecie składać swoje propozycje odnośnie szablonów tutaj bym wiedziała z kim zrobić prace do następnej notki.