środa, 5 lutego 2014

02 Take me home

Okej, dopiero się zorientowałam, że postawiłam zły numerek przy poście w ostatniej notce dlatego dzisiaj również będzie notka "02". Mniejsza... WITAJCIE! Dzisiaj mam do oddania dwa zamówienia (przepraszam!) i dwa szablony wolne (przepraszam!). Z góry uprzedzam, że żaden z tych czterech szablonów nie wyszedł mi idealnie, no... Może jedynie szablon z Lindsay mi się podoba, ale mniejsza. Chciałabym poinformować zamawiające te dwa szablony, że mogą poprosić o ewentualne poprawki, ale nie o zmianę całego szablonu, ponieważ nie starczy mi na to wszystko czasu. A ponieważ nie starczy mi czasu, na staż została przyjęta Fancy, którą bardzo serdecznie witam w załodze. Mam nadzieję, że jej szablony się wam spodobają i z równie wielką radością jak ja przyjmiecie ją do szabloniarni.
Jeszcze jedna sprawa bardzo ważna, to taka, żebyście przed złożeniem zamówienia zerknęli na regulamin, ponieważ znajduje się tam wzór, do jakiego chciałabym, abyście się dostosowywali zamawiając szablon. Wzór napisała Fancy, a ja dodałam ostatni numerek, który jest również bardzo ważny.
Kolejna sprawa, również bardzo ważna to taka, abyście przez złożeniem zamówienia sprawdzali czy mieścicie się w limicie. Ja informację o tym, czy przyjmuję zamówienie czy nie zamieszczam w odpowiedzi do komentarza zamawiającego więc przeczytajcie ile przyjmę zamówień i obserwujcie ile przyjęłam zamówień. Zamówienia, które złożycie po zamknięciu kolejki nie będą brane pod uwagę, ale zawsze możecie wrócić do następnej notki. Hmm, wspomnę jeszcze, że jeśli zamawiacie szablon, na przykład u Fancy, możecie złożyć zamówienie pod notką, którą dodałam ja. Jej! Rozpisałam się, a teraz szablony.

Zamówienie dla Magda Horan {szablon 6}


{pobierz szablon}

Ja cię po prostu chciałam przeprosić za to, że szablon nie jest taki jaki chciałaś. Układ może jest bardzo zbliżony do tego, który podałaś, ale nawaliłam z kolorystyką. Chciałaś niebieski i granat, a mi wyszedł jakiś dziwny fiolet, nagłówek wyszedł jakoś dziwacznie, cholera. Uwierz mi, robiłam ten szablon trzy razy i ta wersja jako jedyna była najbardziej znośna moim zdaniem. Ech... Przepraszam, jeśli nie spełnia twoich oczekiwań. Zmienię coś, jeśli chcesz, ale nie cały szablon...


Zamówienie dla Caterina {szablon 7}



{pobierz szablon}

Ten... To... Ten szablon po prostu zwaliłam po całości! Miałam - uwaga - OSIEM wersji tego szablonu, z innymi nagłówkami i na samym końcu kiedy wena mnie opuściła wyszło mi coś takiego. Nagłówek może jest znośny. Chciałaś, abym mniej więcej zachowała kolorystykę tego, co masz teraz, a ja mimo wszelkich starań po prostu zepsułam cały szablon tym pieprzonym CSS'em. Zmienię coś, jeśli chcesz, ale nie cały szablon. Przepraszam, jeśli nie spełnia twoich oczekiwań.


Szablon 8



{pobierz szablon}

Cintia jest piękną kobietą, ale zrobić szablon z nią to wyzwanie jakich mało! Postanowiłam zrobić go na bazie szablonu głównego Place of Szablony i myślę, że dlatego wyszedł jako tako - znośnie...


Szablon 9


Uwielbiam robić szablony z Lindsay! I nie mogłam się po prostu oprzeć, żeby zrobić nowy i wam go pokazać. Myślę, że kolory odrobinę nawaliły, ale... Chyba nie jest taki zły, co?


Tak więc wszystkie szablony za nami. Zwaliłam całą notkę tymi szablonami, ale musiałam dodać coś przed sobą, żeby Fancy mogła się rozgościć, być może, w sobotę? No nic... Nie chcę tu dużo pisać, bo wygadałam się wyżej... Mam nadzieję, że ktoś to przeczytał i weźmie sobie tamto do serca. No, a teraz ta upragniona informacja, ile zamówień przyjmę. Otóż, moi drodzy, przyjmę dwa zamówienia, ale uwaga! ilość zamówień, może się zmienić więc bądźcie na bieżąco.