niedziela, 2 lutego 2014

02 Give me love


Witam.
Tę notkę miałam zaplanowaną na później, ale postanowiłam dodać ją dzień wcześniej by może bardziej zachęcić was do komentowania tego bloga, proponowania nowych szablonów i być może dodawania się do obserwatorów. Na początek, chciałabym podziękować komentującym ostatnią notkę. Wasze zdanie naprawdę dużo dla mnie znaczy i dzięki temu nabrałam przekonania, że jednak ten blog może wypalić, ale oczywiście z waszą pomocą, bo bez niej - ani rusz. Na dzisiaj przygotowałam dwa szablony wolne, ponieważ nie miałam zbyt dużo czasu na przygotowanie większej ilości. Jeden z Zayn'em, drugi z dziewczyną, w ogóle nie miałam pomysłu z kim mogę zrobić szablony do tej notki, ale mam nadzieję, że te dwa was zadowolą. No więc... Przejdę od razu do rzeczy. Aaa! Poprosiłabym was jeszcze o przeczytanie notki na samym dole, ponieważ będzie zawierała ona bardzo ważne dla mnie pytanie oraz prośbę!


Szablon 4


{podgląd}
nagłówek | xml 

Na początku, gdy dodałam koloryzację, uważałam, że jest zbyt zielono, później jednak, kiedy dodałam kody, uznałam, że nie wygląda wcale tak źle. Więc albo ja mam coś nie tak z głową, albo zakochałam się we własnym szablonie. Haha, a może to przez Zayn'a?

Szablon 5


{podgląd}
nagłówek | xml

Wiem, że ten szablon nie jest idealny. Jest zdecydowanie za jasny, i chyba zbyt mało na nim widać. Przesadziłam z topazem i ogólnie jest kijowo, ale musiałam wam go pokazać, żebyście sami mi powiedzieli co o nim sądzicie. Zrobienie samego nagłówka zajęło mi prawie godzinę więc chociaż uszanujcie ten czas i poświęćcie minutkę na zostawienie opinii...



Szablony za nami... Teraz chcę przejść do dwóch ważnych spraw.
Po pierwsze. Co sądzicie o szablonie głównym? Zastanawiam się nad jego zmianą, ale nie do końca jestem pewna czy rzeczywiście chcę go zmieniać dlatego postanowiłam was o to zapytać. Napiszcie w komentarzu czy ma zostać, czy powinnam go zmienić (tylko nie piszcie, że decyzja zależy ode mnie).
Prośba, o której pisałam odnosi się do naboru. Proszę.. Jeśli znacie kogoś, kto lubi robić szablony albo same nagłówki, polećcie mu tego bloga i zakładkę z naborem. Sama nie dam sobie rady, a chociaż jedna osoba do pomocy to zawsze coś! No i będę wam dozgonnie wdzięczna za jakąkolwiek pomoc w poleceniu mojego bloga. Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi o rozumiecie mnie.

Następną notkę nie wiem, kiedy uda mi się przygotować, bo mam jeszcze zamówienia z bloga, na którym odbywam staż, no i muszę jeszcze zrobić szablonu wolne tutaj, a do tego spod tej notki przyjmę dwa zamówienia, taka będę dobra :D Pamiętajcie jednak by przed pobraniem lub złożeniem zamówienia zapoznać się z regulaminem, w przeciwnym razie, traficie na czarną listę. Hmm... Czekam na wasze opinie dotyczące bloga i powyższych szablonów. Do następnej!