sobota, 1 lutego 2014

00 Hey Hi Hello

Witam na moim drugim blogu z szablonami. Pierwszy {graphic--section} został usunięty, niestety nie wiem przez kogo ani dlaczego, ale zmieniłam hasło i wszystko inne więc na razie nie martwię się co do żywota tego bloga i mam nadzieję, że pobędzie on tutaj dłużej niż dwa tygodnie. Może ktoś mnie kojarzy, a może nie? Nie ważne. Postanowiłam wrócić do robienia szablonów własnych {odbywam także staż na innej szabloniarni} więc zdecydowałam się założyć nowego bloga. Hm... Co do spraw organizacyjnych {tj. wygląd tego bloga} postaram się wszystko uporządkować w najbliższym czasie. A teraz... Cóż... Mam dla was trzy szablony wolne na początek. Każdy z nich jest ponumerowany, żeby nikt nie gubił się w notkach. Notki będą numerowane {01, 02, 03, 04, 05} podobnie jak szablony, każdy z osobna. Tak więc... Nie zanudzam i oddaję wam swoje prace. Dwie z nich były na poprzednim blogu, a jeden zrobiłam całkiem niedawno.

Aaa! Chciałabym was prosić również o komentowanie i ocenienie moich prac. Jeśli wam się podobają będzie mi bardzo miło, a jeśli nie - to piszcie co konkretnie wam się nie podoba, bym mogła naprawić ewentualne błędy. Za każdą pomoc, opinię będę bardzo wdzięczna!


Szablon 1


Szablon 2


Szablon 3

{podgląd}
nagłówek | xml

Pod tą notką nie przyjmę żadnego zamówienia, ale wszelkie opinie dotyczące powyższych prac - mile widziane. Następną notkę planuję na poniedziałek więc możecie pisać w "Propozycjach" z kim chcecie kolejne szablony.